längesedan sist...

jag vet att jag inte har skrivit, men jag har inte haft tid.. men iaf, i onsdags var jag på stan med nina då köpte jag ett par tights från gina tricot, sen när vi hade varit på stan ett tag så följde nina mig hem och sovde över till torsdag, vi gjorde inte så mycket, såg på tv och dator typ (a). senare på kvällen så hade jag fotbollsträning, jag kom på typ kvart i fem att jag hade träning klockan fem så jag skyndade mig att byta om och sprang upp till busshållplatsen, sen så sprang jag från busshållplatsen i skelleftehamn (tror jag åkte en för långt..) så sprang jag därifrån till guldvallen. och idag har jag varit på stan med mamma och pappa jag köpte två par byxor bilder kommer senare när jag har tagit kort på de. sen efter stan for vi till coop och handlade, och sen for vi till farmor en sväng. ska försöka skriva lite oftare men ni får ha de bra/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0